- Start
- Aktualności
- 2019
- Prestiżowa nagroda(aktywna)
Prestiżowa nagroda
„Żagle Warmii i Mazur” to nagrody przyznawane przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego. „Nazwa konkursu Żagle Warmii i Mazur nie jest przypadkowa. Nawiązuje do tradycji naszego regionu znanego jako Kraina Tysiąca Jezior. Ponadto „żagle” to smukłość, zwinność, ale też potęga i prestiż” - mówi Marszałek województwa Gustaw Marek Brzezin. Głównym celem konkursu jest wyłonienie najznamienitszych firm z regionu oraz ich promocja na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Nagrodę można otrzymać w jednej z trzech kategorii:
-
Najlepszy Produkt i Usługa Warmii i Mazur,
-
Warmińsko-Mazurska Nagroda Jakości
-
oraz Przedsiębiorstwo Odpowiedzialne Społecznie WaMaBoss.
Do tegorocznej edycji konkursu „Żagle Warmii i Mazur” 2019 zgłosiło się prawie 100 firm z naszego regionu. Udział w nim był bezpłatny. Kapituły konkursowe miały trudne zadanie wyłonienia tych firm, które w sposób szczególny przyczyniają się do rozwoju i promocji Warmii i Mazur. Członkowie poszczególnych komitetów zdani byli na wiedzę uzyskaną w czasie audytów w firmach biorących udział w konkursie.
11 października 2019 r. podczas uroczystej gali ogłoszono, że Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie został laureatem konkursu „Żagle Warmii i Mazur” i wygrał w kategorii Warmińsko - Mazurskiej Nagrody Jakości. Statuetkę za doskonałość w zarządzaniu poprzez jakość w podkategorii organizacje publiczne dużej wielkości z rąk marszałka województwa odebrała z-ca dyrektora Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie dr n o zdr. Lucyna Kiełbasa. Warmińsko-Mazurska Nagroda Jakości jest regionalną edycją Polskiej Nagrody Jakości (WMNJ) konkursu, który organizowany jest przez Krajową Izbę Gospodarczą w Warszawie już od ponad 20 lat. Nagrody w WMNJ, w postaci statuetek i wyróżnień, przyznawane są przedsiębiorstwom, organizacjom publicznym i organizacjom edukacyjnym, które wdrażając zarządzanie przez jakość osiągnęły poprawę jakości pracy, procesów, wyrobów i usług oraz poprawę satysfakcji klientów i pracowników. „Każdy sukces cieszy nas ogromnie i jest bodźcem do jeszcze lepszego działania. Dobrze zarządzany szpital to planowanie i podejmowanie kolejnych działań jakościowych oraz dążenie do pełnej kompetencji i odpowiedzialności każdego pracownika za jakość wykonywanej przez niego pracy. Szpital to przede wszystkim kadra o wysokich kwalifikacjach, która przekazuje swoją wiedzę i doświadczenie z pokolenia na pokolenie. Jakość usług to wdrożenie odpowiednich procedur i dbałość o poprawne ich wykonywanie” – mówi Joanna Szymankiewicz – Czużdaniuk Dyrektor Szpitala. „O sile gospodarczej regionu stanowi kondycja i zasobność regionalnych przedsiębiorców. Jestem dumny, mogąc wszystkim państwu podziękować za codzienną ciężką pracę, choćby poprzez wręczenie statuetek i wyróżnień w konkursie, którego finał właśnie celebrujemy — mówił podczas gali Marszałek Gustaw Marek Brzezin.
Data publikacji: 15.10.2019