- Start
- O nas
- Polityka jakości(aktywna)
Polityka jakości
POLITYKA JAKOŚCI ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA
Celem Polityki jest świadczenie wysokiej jakości usług medycznych Pacjentom w Miejskim Szpitalu Zespolonym.
Deklarujemy:
- naszym Pacjentom - bezpieczeństwo oraz kompleksowość usług realizowanych przez wysoko wykwalifikowany personel z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć wiedzy medycznej i technicznej, przyjazną atmosferę i poczucie komfortu,
- naszym Pracownikom i Partnerom – bezpieczne środowisko pracy, satysfakcje z pracy i partnerstwo w współpracy.
Polityka realizowana będzie poprzez stałe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością w tym:
- profesjonalną organizacje działań na każdym poziomie świadczenia usług,
- wypracowanie bezpiecznych i efektywnych procedur postępowania,
- dbałość o wyposażenie Szpitala w nowoczesną, wysokiej klasy aparaturę medyczną i sprzęt na stanowisku pracy,
- przestrzeganie Praw Pacjenta i monitorowanie poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń,
- realizację praw i wolności Pacjentom, Pracownikom i Partnerom, przede wszystkim z zakresu prawa do ochrony danych osobowych, ze zwróceniem uwagi na dane o szczególnej kategoryzacji poprzez dbałość o bezpieczeństwo informacji, ich legalność, rzetelność, przejrzystość, prawidłowość, integralność, rozliczalność i minimalizację przetwarzania danych osobowych
- niwelowanie negatywnego wpływu oddziaływania na środowisko naturalne,
- zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym, dążenie do stałej poprawy stanu BHP na wszystkich stanowiskach pracy, konsultowanie i monitorowanie z przedstawicielami pracowników wprowadzanych zmian na stanowisku pracy,
- realizację zadań w sposób efektywny, oszczędny i terminowy.
Wszyscy pracownicy są odpowiedzialni za realizację Polityki Jakości w zakresie ich stanowisk pracy.