- Start
- O nas
- Wewnętrzny System Zarządzania Jakością(aktywna)
Wewnętrzny System Zarządzania Jakością
POLITYKA JAKOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA PACJENTA
„Służymy pacjentom zawsze wtedy kiedy nas potrzebują”
Celem Polityki jest świadczenie wysokiej jakości usług medycznych, stałe podnoszenie standardów medycznych w zakresie skuteczności procesu diagnostyczno-terapeutycznego
oraz zapewnienie bezpieczeństwa Pacjentom
Deklarujemy:
-
naszym Pacjentom - bezpieczeństwo oraz kompleksowość usług realizowanych przez wykwalifikowany personel z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć wiedzy medycznej i technicznej, przyjazną atmosferę i poczucie komfortu,
-
naszym Pracownikom i Partnerom – bezpieczne środowisko pracy, satysfakcję z pracy i partnerstwo we współpracy.
Polityka realizowana będzie poprzez:
-
Profesjonalną organizację działań na każdym poziomie świadczenia usług;
-
Wypracowanie bezpiecznych i efektywnych procedur postępowania;
-
Dbałość o wyposażenie Szpitala w nowoczesną, wysokiej klasy aparaturę medyczną i sprzęt na stanowisku pracy;
-
Przestrzeganie Praw Pacjenta i monitorowanie poziomu satysfakcji pacjentów z udzielanych świadczeń;
-
Minimalizowanie występowania zdarzeń niepożądanych, ryzyka, naruszeń i incydentów poprzez ich identyfikacje, monitorowanie oraz analizowanie;
-
Tworzenie bezpiecznego i przyjaznego pacjentom i pracownikom środowiska pracy przy spełnieniu uregulowań prawnych, w tym w szczególności: technicznych, informatycznych, ochrony danych osobowych i innych dotyczących obszarów działalności;
-
Niwelowanie negatywnego wpływu oddziaływania na środowisko naturalne;
-
Zapewniania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w celu zapobiegania związanym z pracą urazom i dolegliwościom zdrowotnym, a także bezpiecznych i higienicznych miejsc pracy.
Dyrektor
Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
Olsztyn, dnia 26 lutego 2025 r.