- Start
- Aktualności
- 2017
- Komunikat Dyrektora Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie(aktywna)
Komunikat Dyrektora Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
Olsztyn, dnia 1 lutego 2017 roku
w sprawie: możliwości odbioru dokumentacji medycznej indywidualnej wewnętrznej przewidzianej do zniszczenia
Dyrektor Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie - stosownie do §75 Rozporządzenia Ministra Zdrowia
z dnia 9 listopada 2015 roku w sprawie rodzajów, zakresów i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania informuje, że planowane jest brakowanie dokumentacji medycznej indywidualnej wewnętrznej pacjentów:
-
urodzonych w tut. Szpitalu w latach 1991-1992;
-
leczonych w oddziałach Szpitala w 1996 roku;
-
zmarłych w tut. Szpitalu w 1986 roku.
Osoby zainteresowane uzyskaniem dokumentacji medycznej tj. pacjent, jego przedstawiciel ustawowy, a w razie jego śmierci – osoba przez niego upoważniona do uzyskania dokumentacji medycznej w przypadku jego zgonu - będą mogły odebrać przedmiotową dokumentację po uprzednim złożeniu wniosku w Sekretariacie Dyrektora Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie przy ul. Niepodległości 44, tel. 89 532-62-63 lub Archiwum Medycznym, tel. 89 532-63-00 w terminie 30 dni od daty ukazania się niniejszego komunikatu. Po w/w terminie dokumentacja medyczna zgodnie z procedurą zostanie przeznaczona do brakowania (zniszczenia).
Z-ca Dyrektora ds. Ekonomicznych, Główny Księgowy
dr n. ekon. Zbigniew Marcinkiewicz
Data publikacji: 02.02.2017