- Start
- Aktualności
- 2016
- Komunikat Dyrektora Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie(aktywna)
Komunikat Dyrektora Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
W sprawie: możliwości odbioru dokumentacji medycznej indywidualnej wewnętrznej przewidzianej do zniszczenia
Dyrektor Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie - stosownie do §75 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 roku w sprawie rodzajów, zakresów i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania informuje, że planowane jest brakowanie dokumentacji medycznej indywidualnej wewnętrznej pacjentów leczonych w oddziałach Szpitala w 1995 roku i w trybie ambulatoryjnym w latach 1992-1995 oraz pacjentów zmarłych w tut. Szpitalu w 1985 roku. Nie dotyczy pacjentów urodzonych w tut. Szpitalu w 1995 roku.
Osoby zainteresowane uzyskaniem dokumentacji medycznej tj. pacjent, jego przedstawiciel ustawowy, a w razie jego śmierci – osoba przez niego upoważniona do uzyskania dokumentacji medycznej w przypadku jego zgonu - będą mogły odebrać przedmiotową dokumentację po uprzednim złożeniu wniosku w Sekretariacie Dyrektora Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie przy ul. Niepodległości 44, tel. 89 532-62-63 lub Archiwum Medycznym, tel. 89 532-63-00 w terminie 30 dni od daty ukazania się niniejszego komunikatu. Po w/w terminie dokumentacja medyczna zgodnie z procedurą zostanie przeznaczona do brakowania (zniszczenia).
Dyrektor Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
Joanna Szymankiewicz - Czużdaniuk
Data publikacji: 03.02.2016